متن درون این تصویر را بخوانید!

خواندن متن درون این تصویر

گاهی اوقات با نوعی شرط بندی‌هایی که با خودمان می‌کنیم، می‌توانیم به خودمان اعتماد به نفس بدهیم. در تصویر زیر متنی نوشته شده که گفته می‌شود هر کسی که بتواند آن را بخواند، می‌تواند آیندۀ روشنی داشته باشد. از این نظر که می‌تواند دید جزئی نگر خوبی داشته باشد.

متن درون این تصویر را بخوانید!
متن درون این تصویر را بخوانید!

هر شیء در اطراف ما یا اتفاقی که دور و بر ما رخ می‌دهند، دارای ابعاد و جزئیات مختلفی هستند. ما انسان‌ها هر کدام‌مان با ذهنیت و دید خودمان به آن شیء یا اتفاق می‌نگریم. مثلاً ممکن است شغل کسی بقالی باشد و یک فیلم سینمایی را طوری نگاه کند که یک گرافیست رایانه‌ای آن طور نگاه نکند.

عمده دلیل موفقیت آدم‌های موفق، همین سبک و نوع نگاه آنها به اشیاء و اتفاقات دور و برشان است. آنها طوری به قضیه نگاه می‌کنند که عمدۀ مردم از نگاه کردن به آن شیوه عاجزند. مثلاً یک جوان را در نظر بگیرید، زمانی که در جامعه رفت و آمد دارد، می‌تواند به فرصت‌هایی نگاه کند که می‌توانند به پول تبدیل شوند و برای خودِ او و دیگران فرصت بسازند. از طرف دیگر می‌تواند به دخترهایی نگاه کند که نیاز جنسیِ او را برطرف کنند. پس می‌بینیم نگاه‌ها خیلی متفاوت است و همین طرز نگاه می‌تواند زندگیِ ما را تغییر دهد.

منتشرشده توسط

جمال

سلام؛ من جمال هستم و مدیر پروژه ویدیوهای آموزشی جمال؛ همچنین نویسندۀ مطالب این سایت و سایت‌های آموزشیِ دیگر گروه سایت‌های کاربر رایانه (ComputerUser.ir). برای اطلاعات بیشتر راجع به ویدیوهای رایگان جمال به JamalTV.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *