مرگ، تا این حد نزدیک!

چند شب پیش بود که هوا خیلی سرد شده بود و هر چی بخاری رو پر زورش می کردم، بازم انگاری زیاد فایده ای نداشت. فردا صحبش که از خواب بیدار شدم، شاید مثل همیشه روی بخاری نشستم تا اینکه کمی ماتحتم گرم بشه! 😁 همین که نشستم، یهو لولۀ بخاری از پشتش دراومد!! با خودم فکر کردم که شانس آوردم که دیشب همین ضربه با پام به بخاری نخورد، وگرنه حتماً شبش خفه می شدم. بخاری دقیقاً موازی و چسبیدۀ به تختم بود و هست. یعنی با یک تنلگر ساده شاید الان من نبودم. 😭

اول از همه یاد گرفتم که روی بخاری زیاد نشینم. البته شماها هم نباید این کار رو بکنید. چرا که کم کم لولۀ بخاری میاد بیرون و آمادۀ افتادن میشه. در ثانی همیشه وسایل گرمایشی و حتی دیگر وسایل رو بررسیش کنیم که نکنه مشکلی داشته باشه و ما از اون بی‌خبر باشیم.

به هر حال این بود که این اتفاق منو به فکر فرو کرد که چقدر ما ساده می‌تونیم هر روز نباشیم. اما هستیم و هر روز صبح از خواب بیداری میشیم. البته خیلی از ماها ظهر از خواب بیدار میشیم. 😜 که نباید این طوری باشه. یاد بگیریم که قدر امروزمون رو بدونیم که سعی کنیم خوب و مفید زندگی کنیم.

منتشرشده توسط

جمال

سلام؛ من جمال هستم و مدیر پروژه ویدیوهای آموزشی جمال؛ همچنین نویسندۀ مطالب این سایت و سایت‌های آموزشیِ دیگر گروه سایت‌های کاربر رایانه (ComputerUser.ir). برای اطلاعات بیشتر راجع به ویدیوهای رایگان جمال به JamalTV.ir مراجعه کنید.

2 دیدگاه در “مرگ، تا این حد نزدیک!”

  1. سلام.آقا جمال من تا قسمت ۳۵ ویدیو آموزشی وبلاگ شمارو دیدم شما خیلی خوب توضیح دادید همه چیرو.
    فقط من این رو نمیفهمم که وقتی نباید لینکی از سایت یا وبلاگ دیگر کپی کنیم و در وبلاگمون قرار بدیم، چگونه و از کجا اون لینکه مثلا لینک یک آهنگ رو در وبلاگمون ارسال کنیم؟
    نمیدونم سوالم رو متوجه میشید یا نه.منتظر پاسخ هستم
    واقعا متشکرم بابت زحماتی که برای ویدیو های آموزشی کشیدید.

    1. سلام؛ لطفاً سوالات فنی تون رو توی همون سایت بپرسید. چند تا سایت با موضوعات مختلف برای شما راه اندازی شده که می تونید سوالات تون رو هم همون جا بپرسید.
      ولی به طور کلی برای اینکه پیوند (لینک) ها رو پالایش کنید باید کمی با کدنویسی HTML آشنا باشید و کد رو خودتون بررسی کنید تا پیوند مخرب نداشته باشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *